Дидактична складова Концепції
Основна ідея дидактичної складової Концепції – створення і розвиток компетентнісної моделі професійної підготовки студента ІІ-го курсу.

Робота в Центрі формування у студента наступного переліку компетентностей.
Результати роботи Центру функціонального менеджменту:
1. Демонстрація знань методів і функцій менеджменту, сучасних лідерських практик.
2. Здатність студентів використовувати набуті знання і досвід у реальних умовах, аналізувати нову інформацію, самостійно приймати рішення, виконувати певні професійні функції.
3. Становлення студента як особистості, усвідомлення ним власних ціннісних переконань, формування життєвих перспектив та очікувань щодо професійної кар’єри.
4. Навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
5. Володіння дієвими інструментами мотивування персоналу організації та регулювання міжособистісних відносин.
6. Навички гнучкого лідерського мислення, відкритості до нових знань та критичного мислення.
7. Навички здійснення ефективних комунікацій у різних сферах діяльності організації, практична спрямованість та продуктивність.
8. Формування у студентів творчого та інноваційного підходу до проблем, тренування нестандартного мислення і здатності визначати глибинний і прихований сенс справ.
9. Навики роботи в умовах невизначеності, непередбачуваності й ризику, а також гнучкість і адаптивність.
В результаті роботи у Центрі функціонального менеджменту, студенти матимуть змогу розвинути такі свої здібності:
1) Критичне мислення – здатність критично відслідковувати й осмислити розвиток теорії і практики; аналізувати результати діяльності організації, обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту, визначити перспективи розвитку організації.
2) Креативність – здатність до адаптації, креативності, генерування ідей та дій у новій ситуації, демонструвати оригінальність і творчий підхід.
3) Координація дій з іншими – здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань, навички ефективного спілкування, уміння налагоджувати близькі та ділові взаємини.
4) Ведення перемов – здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
5) Когнітивна гнучкість – здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та встановлення зв’язків між соціально-економічними явищами і процесами.
6) Професіоналізм (фаховість) – здатність застосовувати на практиці професійні знання і професійне мислення; вміння і навички використовувати набутий досвід у конкретних ситуаціях; професійна творчість, зацікавленість у результатах своєї роботи, позитивна мотивація, ініціатива, прагнення до професійної самореалізації.
7) Проектний спосіб мислення – здатність працювати над розробкою проєкту, сформулювати його основні цілі, втілювати інновації на практиці, досягнути бажаного результату.
8) Міжкультурна компетентність – здатність співпрацювати з представниками усіх народів і культу, приймати важливі управлінські рішення з урахуванням культурних відмінностей.
Необхідне дидактичне забезпечення:
1) Робочі програм навчальних дисципліни Центру;
2) конспекти лекцій та ЕНК;
3) засоби діагностики знань: МКР, ситуаційні вправи, тести для поточного та підсумкового контролю, таблиці рейтингових балів на усі види навчальної діяльності студента при вивченні курсів;
4) електронна бібліотека навчальних матеріалів;
5) навчальна фільмотека;
6) цифровий кампус Університету.
Під час практичних занять в Центрі функціонального менеджменту студенти:
1) Застосовують практичні методи оцінювання ефективності діяльності організацій.
2) Набувають навиків соціального інтелекту, уміння працювати в команді.
3) Вільно користуються новими інформаційними технологіями, застосовують на практиці вміння віртуальної співпраці.
4) Тренують самостійність своїх суджень, критичність, здатність протистояти авторитетам.
5) Демонструють організаторські та лідерські навички, прийняття рішень, відповідальність за них.
З огляду на обрані пріоритети змістовної складової Концепції при формулюванні завдань роботи Центру вимоги повинні пред’являтися:
до основних форм роботи в Центрі:
- проблемні лекції;
- розв’язання аналітично-розрахункових задач та ситуаційних вправ (кейсів), (у т.ч. й з використанням комп’ютерних програм);
- ділові ігри;
- відеотренінги з різних управлінських дисциплін;
- навчально-ознайомлювальні екскурсії та виїзні практичні заняття на сучасних підприємствах;
- участь у конференціях, тренінгах, форумах та семінарах;
- тестування для оцінювання рівня професійних умінь і навичок.